Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 17/05/2024, 11:39:56

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Vesikorneri  (Luettu 84306 kertaa)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Vesikorneri
« Vastaus #70 : 04/05/2005, 09:22:50 »
Ostin sitä Omppu Frissiä nyt sitten, että tiedän, mistä puhutaan. ;)

Hmmm...aika hedelmäistä ja hyvää. Mutta eroaako tämä nyt käytännössä mitenkään vissystä?  ::)

Täytyy siinä olla jotain eroa kun se mulle maistuu ;) ;D
Minä en nimittäin ole kovin suuri vissyn fani, mutta tää friss on mielestäni oikein hyvää... Oisko siinä vähemmän hiilihappoja ja sitten vähän makeempi maku ???

Janica

  • Vieras
Re: Vesikorneri
« Vastaus #71 : 04/05/2005, 19:32:00 »
Äh, kun piti mennä lupaamaan että olisin ajokunnossa illemmalla..  :(

Pojat meni lätkämatsia katsomaan kaverille ja ottivat olutta siihen malliin mukaan, että saattaapi olla hauska ilta tiedossa...

Nyt tekis NIIIIIN paljon mieli ottaa siideri, ja lähteä viihteelle illalla, mutta J valitti rahapulaa, joten taidan vaan joutua hakemaan sen sitten joskus pelin jälkeen kotio..

...mutta, toivossa on hyvä elää, tiedä vaikka pojat innostuisi illan myötä... ;)

Heli

  • Vieras
Re: Vesikorneri
« Vastaus #72 : 05/05/2005, 09:17:45 »
PITI OLLA Vapun jälkeen vesilinjalla kaverin häihin asti, mutta nyt se maistuu vaan sen takia että eilen maistui niin monta olutta. Mutta lätkää ei sitä ilman kyllä kattoa voi  ::)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Vesikorneri
« Vastaus #73 : 06/05/2005, 22:40:13 »
Mä nyt sitten ostin sitä Frissiä limen makuisena... Sen juoman pitää olla extrasuperkylmää, että se mun kurkusta alas menee :-\
Mä oon suuri vissyn ystävä ja oon tykästyny siihen uuteen bonaquaan, perinteinen vissy, korkeahiilihappoisena :)
Nuo Novellet ei oo oikeen mun makuuni, kun tuntuu, et niistä häviää hiilihapot ekan aukaisun jälkeen :-\
Nyt ostin sitten sitä vadelmaista bonaquaa... Katsotaan ja maistellaan...

Edit: villivadelma korkattu :P Täytyy sanoa, ettei yhtään pahanmakuista bonaquan makuvissyä oo vielä eteen tuotu :) On ne hyviä... Karpalo kuuluu suosikkeihin perinteisen ohella :)
« Viimeksi muokattu: 06/05/2005, 22:57:09 kirjoittanut Mirka »


KFOR 11/04-11/05

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Vesikorneri
« Vastaus #74 : 09/05/2005, 09:36:06 »
Taidan liittyä vesiporukkaan ja pysyä täällä hetken, eilen oli nimittäin pahempia darroja mitä hetkeen on ollut :P

minni

  • Vieras
Re: Vesikorneri
« Vastaus #75 : 24/05/2005, 15:15:28 »
Ihanaa, jääteekausi on virallisesti korkattu! :)

Janica

  • Vieras
Re: Vesikorneri
« Vastaus #76 : 25/05/2005, 15:18:52 »
Ostin eilen ensimmäistä kertaa sitä Friss-juomaa.

Lopputuloksena sain itse vajaan lasillisen puolentoista litran pullosta!  ;D

J ihastui oikein kunnolla ja sen lasillisen perusteella minäkin tykkäsin. Täytynee ostaa lisää joku päivä!  :D

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Vesikorneri
« Vastaus #77 : 29/05/2005, 11:24:46 »
taitaa tämä ilmottautua tänään tänne....  ::)

tuli sen verta illalla juotua, että vois tänään jättää iltasiiderin juomatta...  :-[

nyt maistuis jääkaappikylmä jaffa ja pizza.. pizzaa on muttei jaffaa... höh...  :-\

ja kohta pitäsi muka päästä maalaamaan seiniä kämpälle...  :-X





minttukoo

  • Vieras
Re: Vesikorneri
« Vastaus #78 : 04/06/2005, 18:15:13 »
Mountain Dew:tä suoraan pullosta :P Tää on kyllä semmosta, että hampaat lähtee suusta ko on niin sokerista  :-X, mutta joskus sillon tällön maistuu namille!

minttukoo

  • Vieras
Re: Vesikorneri
« Vastaus #79 : 09/06/2005, 22:35:06 »
Tänään maistoin ekaa kertaa sitä paljon puhuttua frissiä :) Tosi namia! :P Lime-pullo juotu, omena oottaa vielä kaapissa.