Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 11:05:28

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Raha - ja sen käyttö  (Luettu 8052 kertaa)

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Raha - ja sen käyttö
« Vastaus #10 : 14/01/2010, 18:36:45 »
^totta :) Mä tunnen erään miljonäärin, eikä sitä näe päällepäin. Toki heillä on asunto kalliilta alueelta ja ulkomailla käyvät paljon, mutta siihen se jää. Eivät pröystäile asialla.

Poissa Suttura

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4930
    • KFOR 11/05-11/06 KFOR 06/08-11/08
Raha - ja sen käyttö
« Vastaus #11 : 14/01/2010, 20:10:17 »
^ Aika moni elää hurjissa veloissa ja ulospäin näytetään jotain ihan muuta. Ostetaan hienot autot ja talot, sitten käydään ruokakaupassa Visan turvin kun rahat on loppu.




Neiti1984

  • Vieras
Raha - ja sen käyttö
« Vastaus #12 : 14/01/2010, 20:22:30 »
^ Aika moni elää hurjissa veloissa ja ulospäin näytetään jotain ihan muuta. Ostetaan hienot autot ja talot, sitten käydään ruokakaupassa Visan turvin kun rahat on loppu.

Tuokin on kyllä kieltämättä totta :)

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Raha - ja sen käyttö
« Vastaus #13 : 14/01/2010, 20:47:08 »
Varmastikin näin on, toi mun tuttu on kyllä oikeesti miljonääri, ihan omalla kovalla työllä ansaittu.

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Raha - ja sen käyttö
« Vastaus #14 : 14/01/2010, 20:50:46 »
Aika moni ns. turha julkkis on veloissa, mutta ulospäin näytetään leveää elämää (mm. Henna Kurhinen). Keksitään kaikenlaista jolla saadaan rahoitettua hömpötykset. Kuten Henna, olikohan nyt hymy-lehti joka hänen leukansa korjauksen maksoi. Ja BB-Minnan rintojen korjauksen tais kanssa maksaa joku lehti.

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Raha - ja sen käyttö
« Vastaus #15 : 14/01/2010, 20:54:56 »
Mun mielestä Martina on fiksu bisnesnainen, aivan eri luokkaa kun Jossu Tukiainen, vaikka ihmiset heidät samaan luokkaan mieltävätkin. Kai se on kateus, mikä ihmisiä vaivaa. Ja lehtien juttujen perusteella on aika turha luoda mielipiteitä julkkiksista. Ja aion seurata sarjaa  :)

No enpä tiedä kun ulosotossa on kuitenkin melkoiset summat..

Aivan, kaikki mitä siitä Martinan ja Eskon asunnostakin ohjelmassa näkyy, on kuulemma velalla ostettua... näin luin todella luotettavilta roskalehden nettisivuilta ;D Ja että ohjelma on viimeinen epätoivoinen yritys rikastua turhan julkkiksen imagolla... Mutta who knows.

En ole kyllä katsonut ohjelmaa enkä katso, ihan periaatteesta.. ällöttää koko pari ihan kauttaaltaan, vauvan korvakoruja myöden.

Jos jokainen, jolla on velkaa ulosotossa, julistettaisiin idiootiksi, heitä olisi aikamoinen ryhmä. Sen perusteella en ihmisiä luokittelisi, mutta ehkä joillekin se kertoo ihmisen arvon.
Mä en tarkoittanut sitä, miten he raha-asiansa hoitavat, vaan Martina on luonut bisneksen julkisuudesta, itseään hyödyttävällä tavalla. Ja kuinkakohan monen suomalaisen kodista löytyy velaksi ostettua tavaraa  ::) Kaikilla varmasti on varaa ostaa käteisellä kaikki  ::) Roskalehtiä en lue, joten niiden sisältöön en voi ottaa kantaa. Niiden todenperäisyyttä miettisin...

Pahoitteluni kaikille, joilla on ulosotossa useita tuhansia, mutta kyllä mun mielestä ne on idiootteja. ::)

Ja toisekseen, mun mielestä siinä ei ole mitään itselle hyödyttävää, jos joutuu ostamaan velaksi itselleen viimeisimmät Ed Hardyn vaatteet (vaikka yht. 1000e), jotta olisi edukseen kuvauksissa (josta saa esim. 500e). Paremmin menis kun kävis henkkamaukasta hakemassa kuteet ja istuis Siwan kassalla. ::)
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Neiti1984

  • Vieras
Raha - ja sen käyttö
« Vastaus #16 : 14/01/2010, 23:34:38 »
^Karskiltahan tuo (tavallaan) kuulostaa, mutta en voi kuin olla samaa mieltä :dontknow:

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Raha - ja sen käyttö
« Vastaus #17 : 15/01/2010, 08:48:03 »
Pahoitteluni kaikille, joilla on ulosotossa useita tuhansia, mutta kyllä mun mielestä ne on idiootteja. ::)

Ja toisekseen, mun mielestä siinä ei ole mitään itselle hyödyttävää, jos joutuu ostamaan velaksi itselleen viimeisimmät Ed Hardyn vaatteet (vaikka yht. 1000e), jotta olisi edukseen kuvauksissa (josta saa esim. 500e). Paremmin menis kun kävis henkkamaukasta hakemassa kuteet ja istuis Siwan kassalla. ::)
Niin totta.
Ad astra per aspera!




Poissa Pikkunen

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4607
  • KFOR 04/03-04/04, KFOR 11/08-11/09
Raha - ja sen käyttö
« Vastaus #18 : 15/01/2010, 09:07:51 »
Mä mietin kans eilen kun martina ja esko ohjelmaa katsoin et mahtaako siitä tanssimisesta tienata itselleen elannon. Se vaaterumba, autot yms. "hömpötykset" maksavat maltaita ja kai tanssijoillekin pitää joku korvaus maksaa. Ei ole ihme, että velkaa kertyy, sillä en usko että lipputulot kattavat tuollaisia menoja....En tiedä sitten onko fiksun bisnesnaisen tapaa elää kokoajan yli varojen eikä yhtään mietitä mitä maksaa. Kyllä mun näkökulmasta fiksu bisnesnainen rakentaa ensin vakaan pohjan itselleen ja sen jälkeen on vara "mässäillä" jos on sellaista tyyppiä.
Mutta kukin tyylillään, se on heidän elämä ja katson kyllä mielenkiinnolla ohjelmaa!

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Raha - ja sen käyttö
« Vastaus #19 : 15/01/2010, 09:48:09 »
Kyllä tuo minusta kuulostaa aika rajulta verrata semmoisia ihmisiä idiootteihin!
Miettikääpä, kaikki eivät ole ulosotossa välttämättä omien velkojensa takia. Tai jollain on voinut mennä firma tai koti alta sen takia, että on vaikka sairastunut vakavasti.  :nono: