Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 15:41:04

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?  (Luettu 15544 kertaa)

lasinainen

  • Vieras
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #10 : 29/05/2010, 20:09:06 »
pahinta oli oikeestaan vuoden "yksinäisyys". vaikka olikin ystäviä ympärillä niin silti oli niinkuin yksin. tunne ettei ollut kokonainen.  ::) jotenkin tuntui että kaikki muut olivat silloin paljon onnellisimpia kuin minä itse. ja kun oli taas lomaa niin voi että olin onnellisempi kuin ketään muu!!

Hema

  • Vieras
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #11 : 23/07/2010, 19:19:37 »
eräs ikävistä hetkistä on ollut se kun miehellä on ollut huonopäivä ja itse ei ole voinut tehdä mitään asiaa auttaakseen. Tulee niin avuton olo kun joutuu olemaan täällä suomessa tyhjänpanttina ja kokoajan huolissaan pärjääkö se mies nyt varmasti.  ???

toki pahinta on se ainainen ikävä joka iskee liiankin usein. toisinaan vaan itkettää vain sen ainaisen kaipuun takia.. :'(

Poissa Kinttunen

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5964
  • Unifil II 1/07-10/07
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #12 : 23/07/2010, 22:18:49 »
Pahinta oli tietenki kun kuuli, että jotain ikävää oli sillä suunnalla sattunut. Hyvänä kakkosena tuli puhelimessa/sähköpostissa riiteleminen.  :-\ Kun ei päässyt selvittään naamatusten asioita heti.






Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Minna

  • Vieras
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #13 : 23/07/2010, 22:24:37 »
No keskenhän se tämä missio on vielä ja pahasti.  ;) mutta vastaan silti

Tähän asti pahinta on ollut ehdottomasti ne kaikki ikävät ja pelottavat uutiset a-maasta. Ikävän kanssa olen pärjännyt, mutta nuo uutiset vetää aina aika hiljaseksi.
Toinen paha juttu on se, että JOS mies ei soita tai laita viestiä silloin kun "pitäis", niin pelko hiipii aika nopeaa niskaan.  :-\

Eli pelko on pahinta ja huoli tietysti... Mutta ihmeesti niihinkin tottuu, stressisietokyky on kasvanut tässä matkan varrella aika lailla! Kuinkahan kova mimmi mie oon jo sitten kun mies kotiutuu?!  ::) ;D ;)

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #14 : 23/07/2010, 22:27:11 »
Se kun omassa uupumuksessa kuuntelit miehen juttuja pleikkarin peluusta, salilla käymisestä, auringon otosta jne. Vaikka oikeasti oli iloinen sisimmässään, että miehellä oli ihan kiva olla alhaalla, niin kyllä siinä sai kyyneleitä nieleskellä, eikä viitsinyt kertoa lumien kolaamisesta, puiden kantamisesta, lämmittämisestä, yksinäisyydestä, lasten kiukutteluista...kyllähän sitä joskus tuli napollinen vettä heitettyä miehen niskaan, ehkä kerran sankollakin, mutta oikeasti sitä olisi ollut välillä saavillinen.  ;)


Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #15 : 23/07/2010, 23:41:29 »
Mulle ikävässä kärvistellessä ihan pahinta oli se et mies laitto läyhyreissut tai pihvi-illat mun edelle eikä niinä päivinä edes soittanu. Olin aina ne illat aivan uskomattoman onneton kunnes sitte seuraavana päivänä hyvällä tuurilla hyviteltiin tai sain piikitellä kamalasta kankkusesta.

Meinasin sanoo et eipä sitte huonoja muistoja muita ookkaan, mut tosiasiassa on.. Kahdesti meinattiin exän reissun aikana erota kun molemmilla oli pinna kireellä ja keskustelussa tapahtu kommunikaatiokatkos ja väärinymmärrys. ::)

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #16 : 24/07/2010, 08:42:33 »
^^ tismalleen samoin ajatuksin kuin pumpkin.

Poissa justiina

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4994
  • KFOR 05/08-05/09
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #17 : 25/07/2010, 14:15:13 »
Meinasin sanoo et eipä sitte huonoja muistoja muita ookkaan, mut tosiasiassa on.. Kahdesti meinattiin exän reissun aikana erota kun molemmilla oli pinna kireellä ja keskustelussa tapahtu kommunikaatiokatkos ja väärinymmärrys. ::)

Jees, sama. Meillä näitä katkoksia ja väärinymmärryksiä sattui joka viikko... Ne oli tosi rasittavia ja vaikeita. Varsinkin, kun asioita ei päästy välttämättä kunnolla selvittämään viikkoihin :( Tähän ois varmaan jeesannut, jos oltais edes joskus juteltu skypessä tms. että ois päässy myös näkemään, mutta mies ei suostunut.

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #18 : 25/07/2010, 22:43:30 »
^^ tismalleen samoin ajatuksin kuin pumpkin.

Kuin myös.

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #19 : 25/07/2010, 23:14:50 »
Jatkuvat riidat. Alle kuukauden vanha suhde + molempien siirtyminen uuteen maahan + epävarmuus suhteen tulevaisuudesta saivat aikaan aikamoisia tukkanuottasia.

Mutta,nyt kun aikaa on jo kulunut paljon ovat nuo riidatkin muotoutuneet osaksi hyvien muistojen kokonaispakettia; muistelen kaiholla miten sillon oltiin niiiin vastarakastuneita. Itse asiassa pohdin vähän tämän rt-vuoden ja sen haasteellisuuden liittämistä papin häissämme pitämään puheeseen; siitähän kaikki tavallaan alkoi.