Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 11:55:42

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Ajan kuluksi  (Luettu 77925 kertaa)

minttukoo

  • Vieras
Ajan kuluksi
« : 20/06/2006, 12:20:05 »
Tänne ajankuluksi juttuja :)

_______________________________________________________________


Kirjoita itsestäsi tarina käyttäen alla olevia juttuja. 
   
* Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi) 
* Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla) 
* Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohkenneiden sormikynsiesi lukumäärä) 
* Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä) 
* Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa, sietää) 
* Lapsiesi lukumäärä (monta hiusta lähtee päästäsi, kun vedät) 
* Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri) 
* Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri) 
* Musiikkimakusi (genre, jota et siedä) 
* Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi) 
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja ”adjektiivi”
 


Heipä hei, olen Maria Arhipoff. Olen 29-vuotias valokuvaaja Rovaniemeltä, ja vapaa-aikaani kulutan useimmiten hiihtoladulla, tai jäähallilla rakkaiden harrastusteni hiihdon sekä luistelun parissa. Aikaa vaatii myös suurperheeni pyörittäminen, koskapa minulla on kerrassaan yksitoista ihanaa pienokaista. Minulla on harmaat hiukset, sekä punaiset silmät. Tykkään kuunnella erityisen paljon humppaa, ja lempiartistini on Kanye West. Itseäni kuvailisin adjektiivilla maailmanlaajuinen, koska se kuvaa mielestäni minua parhaiten.

;D ;D ;D
« Viimeksi muokattu: 20/06/2006, 21:49:30 kirjoittanut Minttu »

Janica

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #1 : 20/06/2006, 13:26:58 »
Heipä hei!

Olen Janica Palos ja asun Helsingissä. Ikää minulla on 25 vuotta, ja ammatiltani olen yrittäjä/tanssinopettaja. Harrastan ristipistotöitä, larppausta sekä virsilaulantaa. Lapsia minulla on kaksi kappaletta, silmäni ovat väriltään sammalenvirheät ja hiukseni ovat beigenvaaleat. Lempimusiikkiani ovat iskelmä, tango, rap, ja kansanmusiikki. Lempiartistini on CMX. Itseäni parhaiten kuvaa adjektiivi vilkas.

Poissa Ämmä

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2498
  • ISAF 04/06-02/07, 08/09-02/10
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #2 : 20/06/2006, 20:31:50 »
Hei minunkin puolestani!
Olen Inkeri Koskela Tampereelta. Ikää minulle on kertynyt 34 vuotta ja ammatiltani olen vanhusten palvelukeskuksen johtaja. Harrastan postimerkkien keräilyä ja kuljen säännöllisesti raamattupiirissä. Kuntoani pidän yllä kesäisin juoksemalla maratoneja ja talvisin hiihtämällä. Lapsia minulle ei ole sienaantunut kuin yksi ainoa. Näytän upealta, minulla on musta tukka ja mustat silmät. Pidän virsimusiikista, olenhan inhimillinen... ;D

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #3 : 20/06/2006, 21:08:50 »
Juu, hei vaan kaikille! Oon Maaria Pantsar ja asun Tampereella. Olen 24v vanha ja olen tällä hetkellä kesätöissä puutarhalla, mutta muuten työttömänä. Harrastan jalkapalloa. Lapsia ei vielä perheessämme. Minulla on harmat hiukset ja tumman siniset silmät.  Kuuntelen mieluiten heavy metallia ja lempiartistini on Kari Tapio. Luonteeltani olen hyvin maltillinen.  ;D
Ad astra per aspera!




Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #4 : 20/06/2006, 21:31:06 »
Joo hei. Mä oon Ansa Viemerö-Kallunki vaan, tosta Vaasastako mä nyt olin. En muista, kun oon jo 23 vuotias jos ei likaisia kynnenalusia lasketa. Mä oon töissä pankissa, mut en mä oikein tiedä mitä mä siellä teen. Kaikkee. Sen ajan kun en oo siellä pankissa, istun vaan tekemättä mitään. Mulla ei oo onneksi vielä yhtään sellasta rääkyvää pakettia, tukkahan niistä vain lähtee. Vielä päässäolevat hiukseni ovat mustat ja silmäni punaiset. Se on kauden muotiväri silmissä. Kuuntelen aina iskelmiä ja teknoraiskattuja sellaisia varsinkin, ne sopii mun silmiin. Yritän aina olla kuin lempparibändini Depeche Mode - paras.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa Heidi82

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4109
  • KFOR 05/05-05/06
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #5 : 20/06/2006, 22:08:44 »
Hei vaan olen Marjaan Ropponen ja olen Tikkurilasta.Ikää minulla on 34 vuotta ja omistan vaateliikkeen.Harrastan kuorolaulantaa ja suunnistusta,myös golf on lähellä sydäntäni.Lapsia minulla ei ole ainakaan vielä..Hiukseni ovat siniset ja silmäni valkoiset...Rakastan oopperaa ja bluesia.Suosikki artistin simo silmu.Itseäni kuvailen sanalla maaginen ;D



Poissa Suttura

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4930
    • KFOR 11/05-11/06 KFOR 06/08-11/08
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #6 : 20/06/2006, 22:19:38 »


Heips! Minä olen Tuulia Väisänen ja asustan Vantaalla. Ikää minulle on kertynyt 27 vuotta, työtäni teen sairaalassa. Vapaa-aikani vietän painimatolla, kotona keinutuolissa virkkaamalla ja talvisin hiihdän kuin hullu. Jälkeläisiä minulle on siunaantunut 5, joiden kanssa nautin elämästä. Olen aika nuorekas, tällä hetkellä hiusteni väri on turkoosi. Maailmaa katselen punaisilla silmillä. Pidän erittäin paljon jazz- ja bluesmusiikista. Lempiartistini on Paula Koivuniemi, joka keikalle ON päästävä! Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on mielestäni kaunis  ;D




minni

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #7 : 21/06/2006, 20:54:41 »
Hei! Olen Lotta Perho ja asun Malmilla. Ikää minulla on 30 vuotta ja työskentelen varustamossa. Harrastan painia, nyrkkeilyä ja jääkiekkoa. Lapsia minulla ei ole. Hiukseni ovat pinkit ja silmät beessit. Kuuntelen mielelläni heviä. Minua kuvaa parhaiten LottaLove.  :P

Punapihlaja

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #8 : 21/06/2006, 22:39:20 »
Olen Tiina-Maarit Marttila-Lanki Järvenpäästä. Ikää mittarissa on jo 34 vuotta. Työskentelen keittäjänä sekä päiväkodin että ala-asteen keittiöissä. Harrastan pesäpalloa, ratsastusta, aerobiciä, haitarinsoittoa sekä neulon mielelläni. Olen lapseton numismaatikko, jolle koirat ovat kaikki kaikessa. Minulla on valkoiset hiukset ja harmaat silmät. Pidän klassisesta musiikista ja fuusiojatsista. Lempiartistini on The Rolling Stones. Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on antoisa.  ???  ::)


Kisu

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #9 : 22/06/2006, 22:34:00 »
   
No miehän oon Johanna Smal ja ikää on kertynyt 33v. Ammattikoulutukseni on kemian laborantti, mutta viime vuosina olen ollut myös perhepäivähoitaja ja kotiäiti.Lapsia tosin minulla ei ole. Harrastan jalkapalloa ja nyrkkeilyä sekä jonkin verran myös painia. Silmäni ovat siniset ja hiukseni kirjavat. Musiikkimakuni on hyvin moderni sisältäen kaikkein uusimmat sävellykset "taidemusiikin" saralla. Lempiartistini on Irina. MInua muuten kuvaa parhaiten adjektiivi "surullinen".