Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 17:50:07

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Mistä löytyi!  (Luettu 72050 kertaa)

tuikku

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #20 : 31/08/2004, 15:14:00 »
Itse löysin ensin Kotijoukot MIL sivuilta. Siellä aikani kirjoiteltuani minua infottiin syntyneestä sivutuotteesta, eli Rt-leskistä. Rt-lesket syntyi muutaman Kotijoukoissa olleen jäsenen toimesta.  

minni

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #21 : 31/08/2004, 16:24:22 »
Juu, kotijoukot on Kotona ja Kaukana -toiminnan virallinen tukimuoto. ;) Jos en ole ihan tipahtanut kärryltä.  ::) Se kai erottaa, mutta muuten ovat mielestäni samoin tavoin toimivia postituslistoja, joissa rauhanturvaajien omaiset voivat keskustella kaikesta eteen tulevasta. Molemmille listoille taitaa kuulua sekä nykyisiä, entisiä että tulevia kotijoukkolaisia. :) Ja kummallakin listalla vallitsee hyvä henki ja on roppakaupalla ihania ihmisiä. :)

Ja minusta ne listat ei välttämättä ole "päällekäisiä", vaan tukevat toisiaan...  :P Täydentäkää ja korjatkaa viisaammat! :)


Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #22 : 31/08/2004, 19:07:15 »
Itse tykkään kans tästä rt-lesket foorumista, nopeampaa toimintaa  ;D

minni

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #23 : 31/08/2004, 21:11:07 »
Lainaus
RT- leskethän on täysin epävirallinen juttu, kun sitten Kotijoukot on Hölkkärin kautta kytköksissä SSBL:ään... eikö niin?  ::)


Jep. :) Kotona ja Kaukana -toiminta on siis PV:n ja SSBL:n yhteinen judanssi. Ja kotijoukot puolestaan Hölkkäri On Webin "ylläpitämä".

Kuin myös kiitokset Millalle tästä!  :D
« Viimeksi muokattu: 31/08/2004, 21:14:34 kirjoittanut minni »

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #24 : 31/08/2004, 22:24:33 »
Lainaus

joten onko lesket nyt sitten astetta rennompi juttu.. *olettaa ainakin*  8)

mutta Millalle KIITOS...tää foorumi on mahtava juttu  ;D

Jep, astetta rennompi juttu. :) Alusta asti koin itse, että kotijoukoissa täytyy vähän varoa, mitä sanoo, koska se on "virallinen" lista. RT-lesket kun ei ole mitenkään kytköksissä mihinkään, niin siellä voi vaikka välillä vähän aukoa päätään jos siltä tuntuu!  ;D ;) Eli ei tarvi olla niin varovainen...

Hyvä jos kelpaa. Ja näyttäähän tää kelpaavan! :D
« Viimeksi muokattu: 31/08/2004, 22:25:32 kirjoittanut IceQueen »
Ad astra per aspera!




Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #25 : 31/08/2004, 22:29:50 »
Lainaus

Kotijoukot ja RT-lesket ovat siis eri asia?  Voisikohan joku valaista vähän, en ole vieläkään oikein perillä tästä :)


Kotijoukot ja RT-lesket on juu täysin kaks eri asiaa. :)

RT-leskien pääpiru olen minä, ja vastaankin RT-leskien kaikista osa-alueista. :) Mä oon siis päävastuullinen, vaikka oli mulla apulainenkin (taituu)! ;)

Nää on aika erilaiset listat ja erilaisia juttuja puidaan... Nykyäänhän rt-leskien pääpaino on täysin täällä Foorumilla, eipä enää monikaan tuonne listalle kirjoittele. Tää on nopeempi, eikä tarvi lukea kuin itseään kiinnostavat aiheet.

Parannusehdotuksia otetaan AINA vastaan, ja mä en kauheen herkästi ota itseeni arvostelusta tai negatiivisesta palautteesta, joten suap antoo! ;D
« Viimeksi muokattu: 31/08/2004, 22:30:39 kirjoittanut IceQueen »
Ad astra per aspera!




Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #26 : 01/09/2004, 08:55:22 »
Lainaus


Nää on aika erilaiset listat ja erilaisia juttuja puidaan... Nykyäänhän rt-leskien pääpaino on täysin täällä Foorumilla, eipä enää monikaan tuonne listalle kirjoittele. Tää on nopeempi, eikä tarvi lukea kuin itseään kiinnostavat aiheet.



No juu, mä olen ainakin tykännyt tästä foorumista. (Kukaan ei muuten arvaisi.  ;D) Täällä on aika monipuolisesti aiheita ja asioita käsiteltävänä, ja tämä on ainakin itselleni mukavammassa muodossa kuin nuo listat. Kotijoukkoihin en olekaan vielä pahasti jäänyt koukkuun... ;)

Joten kiitos tästä! :)  
-memento vivere-

Heli

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #27 : 19/11/2004, 00:24:15 »
Mulla kävi onni onnettomuudessa... Eli surffasin itseni tänne sattumalta etsiessäni apua hajonneen pirunnyrkkisormuksen
kokoamisessa.  

Sormus on vielä leviänä pöydällä, mutta
ikävän turruttama oloni huomattavasti piristynyt luettuani
(siis ensimmäistä kertaa leskeyden aikana) kohtalotovereiden
kirjoituksia.

Kysynkin vain itseltäni, miten ihmeessä en löytänyt tänne
aikaisemmin!? Tarvetta olisi ollut. Vastaukseni otsikkoon
siis sokkosurffaillen  ;)

Punapihlaja

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #28 : 19/11/2004, 08:12:27 »
Lainaus

Kysynkin vain itseltäni, miten ihmeessä en löytänyt tänne aikaisemmin!? Tarvetta olisi ollut.


Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Mä löysin tänne vasta 4½ vuotta miehen viimeisimmän reissun jälkeen.  ;)

Hengissä näköjään selvittiin noista 3 reissusta ilman tätä foorumiakin (ja sähköpostia, chattiä, irkkiä). Olisivat kuitenkin olleet oiva lisä. Puhelinlaskut olivatkin sitten ihan hurjat, mutta kaikkein ihaninta oli saada niitä kirjeitä ja kortteja mieheltä. Kaikki ovat edelleen tallessa. *huokaa*

Johanna1978

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #29 : 19/11/2004, 11:44:14 »
Toista kertaa olen rt-leskenä, ekalla kerralla vuosi ja nyt vaan 3 kk, jipiii, ja nyt vasta armas hokasi kertoa että tälläinen on olemassa!!! Tuskinpa hänkään tästä tiesi ekan keikan aikana mutta enemmän tämä sivusto olisi silloin ollut tarpeen! Parempi myöhään kuin.....