Kuvaa ei oo ainakaan just nyt näyttää, katotaan josko sellanen saadaan
Mutta vasemmassa käsivarressa on n. 10 senttinen tatuointi jossa on kaks kiinalaista merkkiä. Tarkoitus on, että ne merkitsevät rohkeutta. Voi olla, että todellisuudessa siinä lukee nuudelikeitto kaks euroa
Mutta sinällään mulle ei ole merkitystä sillä, onko symbolien merkitys oikeesti mikä, vaan se mitä ne mulle merkitsevät
Parannusta se kaipaa hiukan, kun tatuoinnista lähti arpi pois Ruotsin laivan suihkujen vesipaineen takia liiankin vauhdikkaasti
Mutta ei siinä mitään isoja reikiä ole, tosi läheltä katsottuna ne huomaa.
Itse hakkaaminen ei sattunut tippaakaan, kysyinkin tatuoitsijalta, joko se muka on aloitettu
Kutitti itse "aktin" aikana, jälkikäteen särki. Rasvaaminen tärkeää, mulla käytössä helosan, jolla on muutenkin käyttöä esim. kuiviin kyynärpäihin
Kuvan otin Porissa Tattoo Nationissa ja olin ihan jees-tyytyväinen palveluun. Seuraava kuva otetaan Papan kanssa varmaan yhtä aikaa Ulvilassa. Kuvaa en oo vielä päättänyt ja paikkakin on himpun verran hakusessa.... Alaselkä on vahva ehdokas
Papalla on toistaseksi kolme kuvaa. Vasemmassa käsivarressa on musta pantteri, joka raapii ihoa. Oikeassa on malinoisin tyylikäs värikuva. Vasemmassa rinnassa on Nalle Puh ja Nasu käsi kädessä
Sopii henkilölle, jos tuntee... Itseironiaa löytyy ja joskus turhankin paljon huumoria. Toiseen rintaan on varmaan tulossa kaveriksi Ihaa
Papan kaikki kuvat ovat värillisiä, mulla musta.