Yleiset > Asian vierestä

Tatuoinnit

<< < (2/116) > >>

Tara:
Meikäläisen kuvat. Koristaneet kroppaa jo useita vuosia. Lisää tulee, kunhan rahavaroja on sen verran, että niitä voi tatskoihin irrottaa.

Piti aika tarkkaan rajata noi kuvat ettei näy mitään liikaa täällä yleisellä puolella  ;)
Saatte ihan arvuutella missä noi tatskat sijaitsee (ne jotka ei tiedä) :)

[ylläpito on poistanut liitteen]

Anki:

--- Lainaus käyttäjältä: mami - 30/06/2005, 13:54:33 ---Yksi kuva löytyy, lapaluun kohdalla kiinalainen merkki joka tarkoittaa elämäniloa, jatkuvuutta. Siellä se on möllöttänyt noin 8 vuotta ja itseasiassa viime viikolla kävin yhden tatuoijan luona näyttämässä sitä, josko pitäisi yksi kohta "paikata".

Mun tyyliin "yksinkertainen on kaunista" enkä tykkää jos on liian monta kuvaa, mutta sellainen simppeli juttu on mietittynä nilkkaan. Se voikin jo sattua vähän enemmän kuin tuo edellinen...



--- Lainaus päättyy ---

Just lapaluun kohdalle minäkin haluaisin tatskan... Ottiko Mami kipeetä ottaa tatuointi siihen?  Entäs onko sulla muuten korkea kipukynnys? (minulla nimittäin toooosimatala mitä neulanpistoksiin tulee...)

Mullakin on vähän sama maku sun kanssa, yksinkertaista pitää olla että on kaunista minun silmissä :)

IceQueen:
Yks on vasta, tähti tuossa vasemman olkapään alapuolella, siis rinnan ja olkapään välissä. Se on semmonen siskos juttu, et mulla ja mun 2 pikkusiskolla on kaikilla ihan identtinen kuva täysin samassa paikkaa. :)

Nyt ois kaksikin tatksaa harkinnassa, tai no, harkinnassa ja harkinnassa, toiseen kuva on jo täysin valmis, toista vielä suunnittelen.

Ja rahastahan toi sit loppu viimeks on kiinni... :)

Muoks: Lisäsin kuvan

[ylläpito on poistanut liitteen]

Anki:

--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 30/06/2005, 14:53:38 ---
Ja rahastahan toi sit loppu viimeks on kiinni... :)

--- Lainaus päättyy ---
Mitä tatskat muuten maksavat?  Mulla ei siis ole harmainta aavistustakaan ::)
Onko hinnat suurinpiirtein samat kaikkialla täällä Suomess vai vaihteleeko kovastikin?

Mirka:

--- Lainaus käyttäjältä: Anki - 30/06/2005, 14:58:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 30/06/2005, 14:53:38 ---
Ja rahastahan toi sit loppu viimeks on kiinni... :)

--- Lainaus päättyy ---
Mitä tatskat muuten maksavat?  Mulla ei siis ole harmainta aavistustakaan ::)
Onko hinnat suurinpiirtein samat kaikkialla täällä Suomess vai vaihteleeko kovastikin?


--- Lainaus päättyy ---

Kyllä ne hinnat taitaa vaihdella paikkakunnittain aika paljonkin ??? Luulisin ainakin...
Hinta nyt riippuu siitä, minkä kokoisesta kuvasta on kyse ja onko värejä.
Mulla musta n. 10 cm korkea ja n. 4 cm leveä maksoi 70 egee. Hinnalla ei mulla sinällään oo merkitystä, tuo hinta on vaan sen yhden kerran maksu loppuikäisestä muistosta, joten ei kovin hintavaksi tuu...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta