Palvelun huonous johtunee kiireestä, eli henkilökuntaa on niin vähän, että eivät ehdi vastat kunnolla.
Joissakin "palvelufirmoissa" on menty niin pitkälle, että niihin ei voi lähettää sähköpostia ollenkaan. On vain joko soitettava ja kuunneltava puolituntia panhuilistia ennen kuin vastaavat edes haloo tai sitten on täytettävä joku hirveä palautelomake-hässäkkä, johon ei varmaan saa vastausta koskaan.
Tuo kiire taas ei ole mun ongelmani. Poistakoot sitten sähköpostimahdollisuuden kokonaan, jos ei resurssit riitä.
Nämä tapaukset mitkä viime päivinä ovat ärsyttäneet eivät taatusti ole johtuneet kiireestä tms. Tietyille yksityisille ammatinharjoittajille ja pienyrittäjille olen mailaillut. Ja siksi, että nimenomaan sähköposti on mainittu parhaaksi tavaksi kysyä asioista.
Ja sitten vastaus on yhtä sotkua ja huonosti kirjoitettua kieltä. Se todella ärsyttää. Enkä yleensä sellaisilta ostakaan mitään tuotteita/palveluja, jos sen voin välttää.
Tuosta palautelomakehässäkästä tuli mieleen nuo nettisivujen palautelomakkeet.
Oon törmännyt aikalailla kahteen täysin erilaiseen toimintamalliin niiden suhteen.
Joko ei tule vastausta ollenkaan tai sitten se tulee todellakin nopeasti ja asiallisesti.