Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 14:27:01

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..  (Luettu 26182 kertaa)

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Eli pomppiiko muilla teksti kirjoittaessa?

Tätä on vähän hankala selittää.. Mutta kun kirjoittaessa tämä laatikko alkaa olla täysi, niin tulee tuohon sivuun palkki, jotta voi katsoa niitä ensin kirjoittamia asioita. Sen jälkeen joka kirjaimella, sekä välilyönnillä palkki aina hyppää ylösalas..  ???  Muutenhan siitä ei haittaa olisi, mutta on tosi rasittavaa, kun en näe sitä mitä juuri sillä hetkellä olen kirjoittamassa. Eli jos tulee vaikka joku kirjoitusvirhe minun täytyy hiirellä vetää sitä palkkia siinne ihan alas. Ja kun kerran painaa pyyhinappulaa heittää se palkki taas ylöspäin. Ymmärrättekö ollenkaan? Ainoastaan tällä foorumilla tekee sitä..

Poissa Kati

  • Koditar
  • Mega-Koditar
  • ****
  • Viestejä: 558
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #1 : 06/07/2009, 15:53:15 »
^Mulla on muutaman kerran ollu sama ongelma. Ajattelin vaan että johtuu koneesta ::).

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #2 : 06/07/2009, 22:37:22 »
^^ jep samaa vikaa mulla... :)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #3 : 06/07/2009, 22:44:24 »
Huh... Nyt pistitte pahan. Asiaan löytäisin varmasti ratkaisun, jos ensin ymmärtäisin mistä on kyse.. ;D Mut koitan katsoo jos jotain ratkaisuu löytyis.
Ad astra per aspera!




Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #4 : 06/07/2009, 22:47:16 »
Huh... Nyt pistitte pahan. Asiaan löytäisin varmasti ratkaisun, jos ensin ymmärtäisin mistä on kyse.. ;D Mut koitan katsoo jos jotain ratkaisuu löytyis.
Pitää kuvata videolle.. ;)
Jos yritän kertoa... siis kun esim päikkyy kirjoittaa ja tää ruutu mihin kirjoitetaan tulee täys, niin teksti alkaa mena alareunan ala puolelle.. ja samaan tahtiin kun kirjoittaa ruutu pomppii ylös alas. siis tämä kirjoitus ruutu... skrollaamalla alas näkee mitä on kirjoittanu, mut sit kun jatkaa niin näkyvä osuus on kirjoitettavaa kohtaa ylempänä...
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #5 : 06/07/2009, 23:38:33 »
Huh... Nyt pistitte pahan. Asiaan löytäisin varmasti ratkaisun, jos ensin ymmärtäisin mistä on kyse.. ;D Mut koitan katsoo jos jotain ratkaisuu löytyis.
Pitää kuvata videolle.. ;)
Jos yritän kertoa... siis kun esim päikkyy kirjoittaa ja tää ruutu mihin kirjoitetaan tulee täys, niin teksti alkaa mena alareunan ala puolelle.. ja samaan tahtiin kun kirjoittaa ruutu pomppii ylös alas. siis tämä kirjoitus ruutu... skrollaamalla alas näkee mitä on kirjoittanu, mut sit kun jatkaa niin näkyvä osuus on kirjoitettavaa kohtaa ylempänä...
Mä luen tän huomen uusilla aivoilla uudelleen, nyt menee ihan yli.  ;D Harmi, kun ei mulla tota tee niin olis helpoin todeta et jaa tota ne tarkottaa. :P
Ad astra per aspera!




Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #6 : 22/07/2009, 19:19:06 »
Ei muuten ole hyppiny viime aikoina... :D
...siis tällä viikolla... en ainakaan muista ärsyyntyneeni... :D ;)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #7 : 23/07/2009, 10:41:07 »
Mä luulin että mein koneessa on se vika, mutta näköjään muillakin on ollu samaa ongelmaa. Tosi ärsyttävää jos on pitkä teksti kirjotettavana.

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #8 : 01/08/2009, 22:19:54 »
Kääk! Tänään mullakin pomppi! :(

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #9 : 14/08/2009, 17:50:49 »
Mulla pomppii kans nykyään, ärsyttävää.