Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 18:43:10

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Mökkeilyä  (Luettu 78548 kertaa)

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #60 : 07/07/2005, 12:40:31 »
Eilen piti käydä mökillä ihmettelemässä Tuomaksen veljen uutta tyttökaveria ja samalla käydä uimassa.. Oli aivan ihanan lämmintä vettä, tekis mieli mennä tänäänkin uimaan! Tara, voi vaan kuvitella kuinka lämmintä se teidän mökkin vesi on jos Pakkalanjärvi on noin lämmin.. :D
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #61 : 07/07/2005, 12:45:04 »
Eilen piti käydä mökillä ihmettelemässä Tuomaksen veljen uutta tyttökaveria ja samalla käydä uimassa.. Oli aivan ihanan lämmintä vettä, tekis mieli mennä tänäänkin uimaan! Tara, voi vaan kuvitella kuinka lämmintä se teidän mökkin vesi on jos Pakkalanjärvi on noin lämmin.. :D

Noh, olikos kovinkin ihmetyksen aihe se tyttökaveri?  ;D

En oo nyt hetkeen käynyt mökillä uimassa, mutta kyllä se LÄMMINTÄ on.
Tuutteko uimaan joku päivä? Kyllä sinne voidaan mennä, vaikka mun porukat siellä hallitseekin.. apinoistakin tykkäävät  ;D

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #62 : 07/07/2005, 13:17:00 »
Eilen piti käydä mökillä ihmettelemässä Tuomaksen veljen uutta tyttökaveria ja samalla käydä uimassa.. Oli aivan ihanan lämmintä vettä, tekis mieli mennä tänäänkin uimaan! Tara, voi vaan kuvitella kuinka lämmintä se teidän mökkin vesi on jos Pakkalanjärvi on noin lämmin.. :D

Noh, olikos kovinkin ihmetyksen aihe se tyttökaveri?  ;D

En oo nyt hetkeen käynyt mökillä uimassa, mutta kyllä se LÄMMINTÄ on.
Tuutteko uimaan joku päivä? Kyllä sinne voidaan mennä, vaikka mun porukat siellä hallitseekin.. apinoistakin tykkäävät  ;D

Kyllä sillä kaks kättä, kaks jalkaa ja yks pää oli niinku useimmilla ;D TULLAAN!!
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #63 : 15/10/2005, 13:30:14 »
Vieläkö tulee näin syksyllä vietettyä aikaa mökeillä? Entä talvella?
-memento vivere-

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #64 : 15/10/2005, 19:43:23 »
Vieläkö tulee näin syksyllä vietettyä aikaa mökeillä? Entä talvella?

Oot näemmä lukenut mun ajatuksia, sinne nimittäin ollaan just lähdössä. Pakko käydä vielä ennen kuin lumet tulee, ja sitäpaitsi, pitkän ja raskaan työpäivän jälkeen on kamala hinku takkatulen ääreen! :)
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #65 : 16/10/2005, 00:50:07 »
Vieläkö tulee näin syksyllä vietettyä aikaa mökeillä? Entä talvella?

Oot näemmä lukenut mun ajatuksia, sinne nimittäin ollaan just lähdössä. Pakko käydä vielä ennen kuin lumet tulee, ja sitäpaitsi, pitkän ja raskaan työpäivän jälkeen on kamala hinku takkatulen ääreen! :)

Mullekin kelpaisi syksyinen ja talvinen mökkiromantiikka, vaikken muuten niin kylmien ilmojen perään olekaan.  ;) Vimmattua lämmittämistä, ihana takkatuli, kaukana tv ja muu sähköinen möykkä. :)
-memento vivere-

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #66 : 16/10/2005, 13:32:34 »

Mullekin kelpaisi syksyinen ja talvinen mökkiromantiikka, vaikken muuten niin kylmien ilmojen perään olekaan.  ;) Vimmattua lämmittämistä, ihana takkatuli, kaukana tv ja muu sähköinen möykkä. :)

Mulle kans, mut kun on piru niin kaukana... olis söpöä viikonloppuromantiikkaa  ::)

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #67 : 23/11/2005, 16:58:21 »
Pakko päästä pois täältä kaupungista. Mökille! Mutta kun nuo pirkuleen mökinomistajavanhemmat käyttää sitä mökkiään niin innokkaasti  :angry3:  ;D

Vuokramökkejäkin tässä katselin. Löytyi jopa suht kohtuuhintaisiakin muutama. Mutta ei viitsisi laittaa rahaa sellaiseen nyt.

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #68 : 23/11/2005, 18:32:49 »
Pakko päästä pois täältä kaupungista. Mökille! Mutta kun nuo pirkuleen mökinomistajavanhemmat käyttää sitä mökkiään niin innokkaasti  :angry3:  ;D

Vuokramökkejäkin tässä katselin. Löytyi jopa suht kohtuuhintaisiakin muutama. Mutta ei viitsisi laittaa rahaa sellaiseen nyt.

Mä just kinusin Tuomakselta, että lähdettäis huomenna mökille!! :D Ne on nää villa-apinanomistajien unelmakelit..
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #69 : 23/11/2005, 18:39:05 »
Mä just kinusin Tuomakselta, että lähdettäis huomenna mökille!! :D Ne on nää villa-apinanomistajien unelmakelit..

Sekin vielä.. Keli meinaan.
Mä haluan mökille ihan itseni takia. Rauhoittumaan ja mietiskelemään hetkeksi. Hajoaa pää ja sitä myöten kaikki täällä kotona.
Mutta kyllä siellä mökillä koirienkin kanssa olis rennompaa. Ovesta vaan pihalle mesoamaan ja saunan pesuhuoneen kautta sisälle.