Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 23:16:05

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: aika loppuu kesken...  (Luettu 3877 kertaa)

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
aika loppuu kesken...
« : 22/02/2007, 16:08:28 »
onko mitään mahdollisuutta saada säilytetyksi tekstiä, jos session aika loppuu kesken; l. olen kirjoittanut pitkät pätkät ja yritän lähettää, niin aika on loppunut...saako omaa tekstiä mitenkään kopioitua?

taamaa

  • Vieras
Re: aika loppuu kesken...
« Vastaus #1 : 22/02/2007, 16:12:46 »
Minä teen aina silleen että painan tuota nuolta mistä pääsee takaisin siihen missä oli ja kopsaan sen viestini tekstin sitten siellä (eli tummennan hiirellä ja painan ctrl+c) ja sen jälkeen kirjaudun uudelleen ja menen uudelleen sinne missä olin viestiä laittamassa ja kopsaan tekstin takaisin...ctrl+v  ja sitten normaalisti lähetän ;) En tiedä oliko tuo nyt sekavasti...
« Viimeksi muokattu: 22/02/2007, 16:18:20 kirjoittanut Tanja »

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: aika loppuu kesken...
« Vastaus #2 : 22/02/2007, 16:26:31 »
Jos nyt käsitin oikein, niin kyse on ongelmasta, jossa foorumi kirjauttaa ulos kesken kaiken jonkun tekstin kirjoittamisen?

Kun kirjautuu sisälle, niin siinä voi valita, että kauanko pysytään kirjautuneena. Valitse siihen tarpeeksi pitkä aika :)


Ja jos noin pääsee käymään, että foorumi heittää ulos kesken tekstin kirjoittamisen, niin kannattaa tosiaan painaa heti selaimen back/takaisin nappia (tai sitä nuolta vasemmalle näytön yläreunassa ), niin silloin palaa siihen kirjoittamaansa tekstiin (koska siitä on tallentunut tieto välimuistiin/evästeisiin). Siitä voi sitten tekstin kopsata talteen ja sitten kirjautua uudelleen sisälle.


Tai jos on kirjoittamassa jotain pitkää tekstiä, jossa tietää menevän runsaasti aikaa tai tulee keskeytyksiä, niin tekstinhän voi kirjoittaa vaikka wordilla tai muistiolla ja sitten siitä kopioida foorumille, kun on valmis lähettämään sen :)
« Viimeksi muokattu: 22/02/2007, 16:28:41 kirjoittanut Tara »

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: aika loppuu kesken...
« Vastaus #3 : 23/02/2007, 12:45:40 »
Kun kirjautuu sisälle, niin siinä voi valita, että kauanko pysytään kirjautuneena. Valitse siihen tarpeeksi pitkä aika :)

Siihenhän voi valita, että pysy aina kirjautuneena. Mä käytän sitä kotikoneella, niin ei tarvii joka kerta näpytellä salasanoja ym. Kätevää  :)
Fear never fixed anything.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: aika loppuu kesken...
« Vastaus #4 : 24/02/2007, 10:32:42 »
Kun kirjautuu sisälle, niin siinä voi valita, että kauanko pysytään kirjautuneena. Valitse siihen tarpeeksi pitkä aika :)

Siihenhän voi valita, että pysy aina kirjautuneena. Mä käytän sitä kotikoneella, niin ei tarvii joka kerta näpytellä salasanoja ym. Kätevää  :)
Juu, mutta tätä ei suositella käytettäväksi, koska silloin joku Women Onlyyn kuulumaton voi päästä lukemaan viestejä.
Ad astra per aspera!




Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: aika loppuu kesken...
« Vastaus #5 : 27/02/2007, 20:25:16 »
Kun kirjautuu sisälle, niin siinä voi valita, että kauanko pysytään kirjautuneena. Valitse siihen tarpeeksi pitkä aika :)

Siihenhän voi valita, että pysy aina kirjautuneena. Mä käytän sitä kotikoneella, niin ei tarvii joka kerta näpytellä salasanoja ym. Kätevää  :)
Juu, mutta tätä ei suositella käytettäväksi, koska silloin joku Women Onlyyn kuulumaton voi päästä lukemaan viestejä.

No meillä ei oo arkipäivinä kotona kun minä ja tyttö ja molemmat ollaan tietääkseni naispuoleisia  ;) Ja miestä ei vois vähempää kiinnostaa nää jorinat  ;D
Fear never fixed anything.