Yleiset > Asian vierestä

Mökkeilyä

(1/59) > >>

Taru:
Niin, en ainakaan tällaista aihetta löytänyt, ja sehän on suuri vääryys, kun suomalaisista on kyse 8) Eli mökkihöperöt, ilmoittautukaa!

Meillä on molempien vanhemmilla mökki, toinen Sahalahdella, eli siis Kangasalla ja toinen Töjbyssä, Närpiössä. Me oltiin vuorokausi nyt mökillä tuossa Sahalahdella, mulla on ollut jo pitemmän aikaa kova hinku sinne.. Grillattiin, pidettiin kisastudiota ja apinat painoi pihalla ihan onnessaan. Mun mielestä mökillä on sateellakin ihan kiva olla, kun ei tarvi lähteä lenkittämään tyttöjä, vaan ne saa loikkia pihassa.. Tuntuu, että mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän sinne mökille tekee mieli! :D

Marge:

--- Lainaus käyttäjältä: Taru - 05/05/2005, 18:11:27 ---Niin, en ainakaan tällaista aihetta löytänyt, ja sehän on suuri vääryys, kun suomalaisista on kyse 8) Eli mökkihöperöt, ilmoittautukaa!

Meillä on molempien vanhemmilla mökki, toinen Sahalahdella, eli siis Kangasalla ja toinen Töjbyssä, Närpiössä. Me oltiin vuorokausi nyt mökillä tuossa Sahalahdella, mulla on ollut jo pitemmän aikaa kova hinku sinne.. Grillattiin, pidettiin kisastudiota ja apinat painoi pihalla ihan onnessaan. Mun mielestä mökillä on sateellakin ihan kiva olla, kun ei tarvi lähteä lenkittämään tyttöjä, vaan ne saa loikkia pihassa.. Tuntuu, että mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän sinne mökille tekee mieli! :D

--- Lainaus päättyy ---

Oih, kun oiskin mökki... Mut ei oo  :(

Mökin pitäisi ehdottomasti olla veden äärellä, tai ainakin lähellä, jotta kesällä pääsee helposti uimaan. Yksi mökkeilyn parhaita puolia on se, että voi olla vaikka millä rönttövaatteilla koko päivän ilman meikin häivääkään  ;D

miipe:
Meijän perheellä (vanhemmilla) on mökki Hauholla. Todella kauniilla paikalla järven rannalla. Ollaan menossa sinne 13.-15.5. juhlimaan kotiutumista porukalla  :)

Mökkeily on mukavaa  ;)

zatu:
Olisi vallan kätevää, jos jomman kumman vanhemmilla olisi mökki... Tosi kiva olisi viettää viikonloppuja jossain luonnon rauhassa. Omat vanhempani asuvat meren rannalla, joten erillistä mökkiä ei sattuneista syistä ole. ::)

No, tädilläni on mahtavan idyllinen punainen hirsitupa järven rannalla. Siellä voisi varmaan oleskella... Onpahan vain toisella puolella Suomea, joten sattuneista syistä ei juuri tule piipahdeltua. :)

IceQueen:
Sampan äidillä on Savonlinnassa, Sylky-järven rannalla mökki, sellanen ihana vanha mummonmökki. :) Siellä aina kesäisin on tapana käydä. Siinä järvessä on ihan uskomattoman puhdas vesi, ja onkin naatinnollista käydä saunassa ja uimassa...

Just juteltiin, että kyllä on pakko tänä vuonna päästä ainakin kerran siellä mökillä käymään...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta