Yleiset > Asian vierestä

Tatuoinnit

<< < (115/116) > >>

veeruska:

--- Lainaus käyttäjältä: Maya - 05/12/2013, 19:49:25 ---Wautsi :) minkälainen?

--- Lainaus päättyy ---

Yksi sana. Siitä muodostuu ääretön. Ehkä mä vilautan, kun parantunut.

Lapis:
Yksi puolituttu oli ottanut tatuoinnin. Kuvassa on kukka, ja vaikka en ole kasvibiologi, niin näen että kukka on erilainen kuin mitä se on luonnossa (lehdet ovat väärin). Kaunis idea ja hyvin tehty tatuointi, mutta hieman nuo vääränlaiset lehdet pistää silmäään.

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: Lapis - 06/10/2014, 13:33:25 ---Yksi puolituttu oli ottanut tatuoinnin. Kuvassa on kukka, ja vaikka en ole kasvibiologi, niin näen että kukka on erilainen kuin mitä se on luonnossa (lehdet ovat väärin). Kaunis idea ja hyvin tehty tatuointi, mutta hieman nuo vääränlaiset lehdet pistää silmäään.

--- Lainaus päättyy ---
Onko hän ottanut sen ajatuksella et pitäis näyttää tietylle kukalle? Ja kuvitteleeko hän et se on tehty oikein?

IceQueen:
Mä oon vuosia hautonut yvtä teksti tatskaa mielessäni. Ja nyt yks työkaveri otti sen tekstin.  ;D Onneks ei olla niin läheisiä et varsinaisesti haittais vsikka ois sama, mut tuntuu vähän tylsälle ottaa sama teksti sit joskus, kun on rahaaj ja oon vihdoin sinut itseni kanssa mihin sen otan.

Lapis:

--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 06/10/2014, 14:05:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lapis - 06/10/2014, 13:33:25 ---Yksi puolituttu oli ottanut tatuoinnin. Kuvassa on kukka, ja vaikka en ole kasvibiologi, niin näen että kukka on erilainen kuin mitä se on luonnossa (lehdet ovat väärin). Kaunis idea ja hyvin tehty tatuointi, mutta hieman nuo vääränlaiset lehdet pistää silmäään.

--- Lainaus päättyy ---
Onko hän ottanut sen ajatuksella et pitäis näyttää tietylle kukalle? Ja kuvitteleeko hän et se on tehty oikein?

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä, mutta uskoisin että  hänelle sillä oikeanlaisuudella ei ole väliä, vaan lähinnä sillä että on kauniin näköinen kukka.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta