Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 13:01:35

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit  (Luettu 121783 kertaa)

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Tatuoinnit
« : 30/06/2005, 12:29:28 »
Täällä taitaa olla useampikin, joilla on kuva tai pari tai jotka haluaisivat tatuoinnin. Kertokaa kokemuksista, haaveista ja näyttäkää kuvia! :)

Itse olen aina halunnut kuvan, mutta psorin takia en ole vielä uskaltanut ottaa.. Nyt kuitenkin olisi suunnitelmissa pieni tatska, paikka vielä hiukan hakusessa, mutta kuva tulee olemaan jotain tämän kaltaista.. ;D

[ylläpito on poistanut liitteen]
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #1 : 30/06/2005, 12:55:13 »
Kuvaa ei oo ainakaan just nyt näyttää, katotaan josko sellanen saadaan :)

Mutta vasemmassa käsivarressa on n. 10 senttinen tatuointi jossa on kaks kiinalaista merkkiä. Tarkoitus on, että ne merkitsevät rohkeutta. Voi olla, että todellisuudessa siinä lukee nuudelikeitto kaks euroa :P Mutta sinällään mulle ei ole merkitystä sillä, onko symbolien merkitys oikeesti mikä, vaan se mitä ne mulle merkitsevät :)

Parannusta se kaipaa hiukan, kun tatuoinnista lähti arpi pois Ruotsin laivan suihkujen vesipaineen takia liiankin vauhdikkaasti ::) Mutta ei siinä mitään isoja reikiä ole, tosi läheltä katsottuna ne huomaa.

Itse hakkaaminen ei sattunut tippaakaan, kysyinkin tatuoitsijalta, joko se muka on aloitettu 8) Kutitti itse "aktin" aikana, jälkikäteen särki. Rasvaaminen tärkeää, mulla käytössä helosan, jolla on muutenkin käyttöä esim. kuiviin kyynärpäihin :)

Kuvan otin Porissa Tattoo Nationissa ja olin ihan jees-tyytyväinen palveluun. Seuraava kuva otetaan Papan kanssa varmaan yhtä aikaa Ulvilassa. Kuvaa en oo vielä päättänyt ja paikkakin on himpun verran hakusessa.... Alaselkä on vahva ehdokas :)

Papalla on toistaseksi kolme kuvaa. Vasemmassa käsivarressa on musta pantteri, joka raapii ihoa. Oikeassa on malinoisin tyylikäs värikuva. Vasemmassa rinnassa on Nalle Puh ja Nasu käsi kädessä ;D ;D Sopii henkilölle, jos tuntee... Itseironiaa löytyy ja joskus turhankin paljon huumoria. Toiseen rintaan on varmaan tulossa kaveriksi Ihaa ;D

Papan kaikki kuvat ovat värillisiä, mulla musta.


KFOR 11/04-11/05

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #2 : 30/06/2005, 13:37:35 »
Haaveena ois että minäkin joskus uskaltaisin ottaa tatskan, pelkään vain neuloja niin vietävästi :o :o

Yks paikka mihinkä sen tatskan vois pistää on lapaluitten kohdalle johonkin...
Kuva voisi olla vaikka rapu tai kaksi niitä (minä ja M ollaan molemmat rapuja) ;) Ehkä haluaisin ihan vaan mustan tatskan, en oikein tiedä vielä....

Tiedän että M:kin haaveilee tatskasta, joten ehkä voitais mennä ottamaan se yhdess sitten jossain vaiheess, ehkä voitais ottaa saman kuvankin, vai onko se vähän liian hömppää ::)

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #3 : 30/06/2005, 13:54:22 »
Tiedän että M:kin haaveilee tatskasta, joten ehkä voitais mennä ottamaan se yhdess sitten jossain vaiheess, ehkä voitais ottaa saman kuvankin, vai onko se vähän liian hömppää ::)

Mähän ostin Tuomakselle synttärilahjaksi lahjakortin paikalliseen tatskaamoon, kun tiedän, että se on haaveillut kuvasta kauan, mut ei ole saanut aikaiseksi.. Taitaa olla joku buumi meillä suvussa menossa nyt, sisko otti ihan ex tempore maanantaina uuden kuvan, sen mies varasi ajan parin viikon päähän ja Tuomaksen velikin on suunnitellut.. :)
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #4 : 30/06/2005, 13:54:33 »
Yksi kuva löytyy, lapaluun kohdalla kiinalainen merkki joka tarkoittaa elämäniloa, kokonaisuutta. Siellä se on möllöttänyt noin 8 vuotta ja itseasiassa viime viikolla kävin yhden tatuoijan luona näyttämässä sitä, josko pitäisi yksi kohta "paikata".

Mun tyyliin "yksinkertainen on kaunista" enkä tykkää jos on liian monta kuvaa, mutta sellainen simppeli juttu on mietittynä nilkkaan. Se voikin jo sattua vähän enemmän kuin tuo edellinen...

« Viimeksi muokattu: 05/07/2005, 21:34:31 kirjoittanut mami »

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #5 : 30/06/2005, 13:55:50 »
Meikäläisen kuvat. Koristaneet kroppaa jo useita vuosia. Lisää tulee, kunhan rahavaroja on sen verran, että niitä voi tatskoihin irrottaa.

Piti aika tarkkaan rajata noi kuvat ettei näy mitään liikaa täällä yleisellä puolella  ;)
Saatte ihan arvuutella missä noi tatskat sijaitsee (ne jotka ei tiedä) :)

[ylläpito on poistanut liitteen]

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #6 : 30/06/2005, 14:44:33 »
Yksi kuva löytyy, lapaluun kohdalla kiinalainen merkki joka tarkoittaa elämäniloa, jatkuvuutta. Siellä se on möllöttänyt noin 8 vuotta ja itseasiassa viime viikolla kävin yhden tatuoijan luona näyttämässä sitä, josko pitäisi yksi kohta "paikata".

Mun tyyliin "yksinkertainen on kaunista" enkä tykkää jos on liian monta kuvaa, mutta sellainen simppeli juttu on mietittynä nilkkaan. Se voikin jo sattua vähän enemmän kuin tuo edellinen...



Just lapaluun kohdalle minäkin haluaisin tatskan... Ottiko Mami kipeetä ottaa tatuointi siihen?  Entäs onko sulla muuten korkea kipukynnys? (minulla nimittäin toooosimatala mitä neulanpistoksiin tulee...)

Mullakin on vähän sama maku sun kanssa, yksinkertaista pitää olla että on kaunista minun silmissä :)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #7 : 30/06/2005, 14:53:38 »
Yks on vasta, tähti tuossa vasemman olkapään alapuolella, siis rinnan ja olkapään välissä. Se on semmonen siskos juttu, et mulla ja mun 2 pikkusiskolla on kaikilla ihan identtinen kuva täysin samassa paikkaa. :)

Nyt ois kaksikin tatksaa harkinnassa, tai no, harkinnassa ja harkinnassa, toiseen kuva on jo täysin valmis, toista vielä suunnittelen.

Ja rahastahan toi sit loppu viimeks on kiinni... :)

Muoks: Lisäsin kuvan

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: 30/06/2005, 15:18:24 kirjoittanut IceQueen »
Ad astra per aspera!




Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #8 : 30/06/2005, 14:58:16 »

Ja rahastahan toi sit loppu viimeks on kiinni... :)
Mitä tatskat muuten maksavat?  Mulla ei siis ole harmainta aavistustakaan ::)
Onko hinnat suurinpiirtein samat kaikkialla täällä Suomess vai vaihteleeko kovastikin?

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #9 : 30/06/2005, 15:07:46 »

Ja rahastahan toi sit loppu viimeks on kiinni... :)
Mitä tatskat muuten maksavat?  Mulla ei siis ole harmainta aavistustakaan ::)
Onko hinnat suurinpiirtein samat kaikkialla täällä Suomess vai vaihteleeko kovastikin?


Kyllä ne hinnat taitaa vaihdella paikkakunnittain aika paljonkin ??? Luulisin ainakin...
Hinta nyt riippuu siitä, minkä kokoisesta kuvasta on kyse ja onko värejä.
Mulla musta n. 10 cm korkea ja n. 4 cm leveä maksoi 70 egee. Hinnalla ei mulla sinällään oo merkitystä, tuo hinta on vaan sen yhden kerran maksu loppuikäisestä muistosta, joten ei kovin hintavaksi tuu...


KFOR 11/04-11/05