Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 18:50:35

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit  (Luettu 121818 kertaa)

Poissa Ally

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3684
  • KFOR 11/05-05/06
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #150 : 05/07/2006, 22:14:42 »
Tosi nätti tatska, ihanan ilmava ja kevyt! :D
Ajattelin ihan samalla tavalla kun Taru..nätti on tuo tatuointi :D.

Joku aika sit kysyin mieheltä et mitä mieltä olis jos otettasi molemmat tatuoinnit ja suostuhan se..olin ihan ihmeissään kun mulla on ollu jotenki sellanen käsitys että ei oo ollu kummemmin kiinostunu niistä..

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #151 : 05/07/2006, 22:19:27 »
Sitä piti muuten kysymäni Janicalta että jos on uniikki, niin mistä kuvan bongasit? Liikkeestä luonnoksistako? Ottaako ne sen kuvan pois sit kun se on jollekin tehty? Entä jos joku on jo teettänyt samanlaisen vaikka naapurissa, käyny vaan katsomassa kuvia?
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Jooppoliini

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #152 : 06/07/2006, 08:40:46 »
Sitä piti muuten kysymäni Janicalta että jos on uniikki, niin mistä kuvan bongasit? Liikkeestä luonnoksistako? Ottaako ne sen kuvan pois sit kun se on jollekin tehty? Entä jos joku on jo teettänyt samanlaisen vaikka naapurissa, käyny vaan katsomassa kuvia?

samaa mietin.. Vai piirrettiinkö se sulle paikan päällä?

Janica

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #153 : 06/07/2006, 08:55:52 »
Sitä piti muuten kysymäni Janicalta että jos on uniikki, niin mistä kuvan bongasit? Liikkeestä luonnoksistako? Ottaako ne sen kuvan pois sit kun se on jollekin tehty? Entä jos joku on jo teettänyt samanlaisen vaikka naapurissa, käyny vaan katsomassa kuvia?

No tarina meni niin, että mulla oli sinne mennessä jo tiedossa että perhosen haluan, ja mulla oli sellaisen tribaaliperhosen kuva mukana.

Sitten katselin siellä niitä valmiita kuvia, ja ihastuin kun yhteen kuvaan oli samaan tyyliin yhdistetty kahta eri aihetta. Siinä oli kukka ja sydän muistaakseni. :) Katselin siellä sitten niitä kuvia ja näin tuota samaa köynnöstä ja heitin että jos tuotakin jotenkin perhosen kanssa lisäisi. Sitten vähän sommiteltiin ja kävin maanantaina katsomassa millainen kuvasta tuli kun se niiden ideoiden perusteella piirrettiin. :)

Kuvat on siellä liikkeessä esillä, mutta nettiin eivät niitä laita esille. Liikkeessä olevia kuvia ei saa kuvata, eli ideoita saa ottaa (niinkun en minäkään voi vetää hernettä nenään jos samantapaisen kuvan näen jossain) mutta täysin samanlaista eivät liikkeessä kenellekkään tee. :)

Liikkeen oma näkemys:

http://uniqueart.fi/Uniikkitatuoinnit.html



Muoks. Ja kiitos kaikille! :D
« Viimeksi muokattu: 06/07/2006, 08:59:53 kirjoittanut Janica »

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #154 : 19/07/2006, 22:06:48 »
Kävin tänään ottamassa sen tatskan.  :D Ja perhana että sattu ne ääriviivat kun teki.. Hiki nous pintaan, alko pyörryttämään ja oksettamaan.   :-[  Monesti se nainen sano, et voidaan huilia välillä jos haluut.. Yritin pinnistellä, mut pakkohan se oli sanoo et nyt taukoo. Tuntu et ihoo oltas viilletty veitsellä..  :-X Värjäys ei sit tuntunu kun vaan vähän ilkeeltä. Kiva siitä kuitenkin tuli..

Kaks vuotta sit siis sain K:lta omatekemän lahjakortin.  ;D

KooKoo

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #155 : 19/07/2006, 22:11:55 »
Tosi kaunis tatuointi Janica!

Katjan tatskasta kuvaa kanssa!! En oo yhtään utelias...::)

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #156 : 19/07/2006, 22:19:15 »
Tosi kaunis tatuointi Janica!

Katjan tatskasta kuvaa kanssa!! En oo yhtään utelias...::)

Tulee kunhan punotus laskee.. Tai kait se on laskenu jo..  ::)

Janica

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #157 : 19/07/2006, 22:24:26 »
KooKoo: Kiitos!  :D

Katja: Mihin kohtaan se sulle tuli? Mulla tuntui pikemminkin kuin joku olisi vaan ihoa raaputtanut. Ei tuntunut missään.  ;D (Mutta mulla toisaalta on kyllä vähän turhankin korkea kipukynnys.. Kun ei lekuritkaan ota välillä mua tosissaan..  ::)) Mulla ei tuota punoitustakaan juuri ollut.. Galleriassa oleva kuva otettiin 2h kuvan teon jälkeen.  ;D
« Viimeksi muokattu: 19/07/2006, 22:26:06 kirjoittanut Janica »

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #158 : 19/07/2006, 22:34:43 »
Katja: Mihin kohtaan se sulle tuli? Mulla tuntui pikemminkin kuin joku olisi vaan ihoa raaputtanut. Ei tuntunut missään.  ;D (Mutta mulla toisaalta on kyllä vähän turhankin korkea kipukynnys.. Kun ei lekuritkaan ota välillä mua tosissaan..  ::)) Mulla ei tuota punoitustakaan juuri ollut.. Galleriassa oleva kuva otettiin 2h kuvan teon jälkeen.  ;D

Se tuli tuonne alaselkään oikeelle puolelle. Mulla kun tuolla alaselässä on hermoja paljon pinnassa, kun sieltä rapsuttelee nii rupee jalkaa kutittamaan.  ::) Muutamassa kohassa tuntu ihan selvästi, et jonkun hermon tai sellasen on pakko mennä, kun siinä värittelyosuudessakii sattu.

Janica

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #159 : 20/07/2006, 08:11:47 »

Se tuli tuonne alaselkään oikeelle puolelle. Mulla kun tuolla alaselässä on hermoja paljon pinnassa, kun sieltä rapsuttelee nii rupee jalkaa kutittamaan.  ::) Muutamassa kohassa tuntu ihan selvästi, et jonkun hermon tai sellasen on pakko mennä, kun siinä värittelyosuudessakii sattu.

Sit mä otin omani väärään kohtaan.. Olis pitänyt tuntua enemmän niin ei olis himoa tullut..  :-X (Pikkuisen haaveilen jo seuraavasta..) :-[