Yleiset > Asian vierestä

Tatuoinnit

<< < (27/116) > >>

Janica:
Nyt on "muutaman" vuoden pohdinta ohi ja päätös tatuoinnin hankkimisesta tehty! :jipii:

Yläselkään olisi tarkoitus ottaa pieni tribal-tyyppinen tai muuten joku yksinkertaisen kaunis yksi- tai kaksivärinen kuva. Pitäisi vaan kuva löytää jostain..

Eilen illalla kävin jo kuvia läpi jonnin verran, mutta mieleistä ei löytynyt.. Ja pitäisi varmaan hintoja kysellä ja paikkoja käydä läpi.  ;)

http://www.jimmystattoo.gr/gallery/2003/11%20NOV%202003/nov_2003_55.jpg olisi aika hieno..  :P

Katja:
Unohdinkin tänne kirjottaa.  :) K siis antoi (oli piirtäny ite  ;D ) mulle 100€ lahjakortin tatuointiliikkeeseen sillo kun täytin 20..  ::) Eli pari vuotta sitten. Se vaan sit jäi ottamatta ja nyt oon miettiny sitä tarpeeks ja ajattelin K:n ens lomalla sen ottaa. Löysin nimittäin jenkeistä pari liuskaa lasten tatuointeja, joista yhen haluan ottaa ihan oikeena. Kun sillon parivuotta sitten juttu tais kariutua siihen kun ei löytynyt sellasta kuvaa mistä ois tullu sellanen "tuon just haluun" juttu.

Onkos sillä nyt väliä ottaako sen kesällä vai talvella? Niin ja Kuopion lesket.. huomasin et tänne oli tullu uus liike. Tietäskö joku siitä millanen se on?

Taru:

--- Lainaus käyttäjältä: Katja - 26/06/2006, 13:28:39 ---Onkos sillä nyt väliä ottaako sen kesällä vai talvella? Niin ja Kuopion lesket.. huomasin et tänne oli tullu uus liike. Tietäskö joku siitä millanen se on?

--- Lainaus päättyy ---

No on sillä se väli että kesällä joudut vähän välttelemään aurinkoa ja uimista.

Miten muuten te valitsette kuvanne? Ihanko vain kirjasta että tuo on kiva, vai pitääkö olla ainutlaatuinen?

Mun kuva on kyllä hartaasti harkittu, enkä usko, että kenelläkään muulla on samanlaista kuvaa :)

IceQueen:
Mun mielestä talvella on paras ottaa. Kun ei hikoile niin kovin, eikä tarvi tatskaa peittää auringolta. Kesällä pääsee sit jo esittelemään kivaa kuvaa. :)

Mun tatuoinnit on uniikkeja ja niin haluan jatkossakin olevan. Pikkusisko tai serkku piirtää.

Katja:
Miten kauan sitä joutuu välttämään aurinkoo ja uimista? Uimisesta ei nyt niin haittaa, kun turkin jo heitin, niin se riittänee.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta