Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 20:23:29

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit  (Luettu 121829 kertaa)

Kisu

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #120 : 12/02/2006, 16:40:02 »
Mie olen toistaiseksi keksiny rahoilleni parempaakin käyttöä kuin tatuoinnit.. ;D (ja ei mitää sorkkaeläimiä nenuun)

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #121 : 12/02/2006, 17:05:46 »
Mie olen toistaiseksi keksiny rahoilleni parempaakin käyttöä kuin tatuoinnit.. ;D (ja ei mitää sorkkaeläimiä nenuun)

Niinku kynttilät! ;D

Kukin tuhlaa rahansa mihin tykkää.. Tosin niitä kynttilöitä voi edes yrittää syödä sit loppukuusta..

Mä rakastan edelleen pientä puudeliani: Se on helppohoitoinen, ei hauku eikä sotke. Välillä se vaatii namuja ja sitten lenkkiä. ;D
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #122 : 18/02/2006, 23:48:42 »
Voi olla että otan ton neljännen ennen kolmatta, koska neljäs on tän pikku2 nimi. :)

saanen udella, missäs eka nimi sijaitsikaan?
Eka on oikeessa lapaluussa. :) Ja nyt kun tota kakkosta ei toistaiseksi ookkaan enää tulossa, niin nyt himottais tuo neljäs ottaa! ;)

Eli siis pikkusiskon piirtämä tribaali alaselkään. Hintaa vaan tulis semmone 150-200€ sille tatskalle, että hetkosen joutuu säästämään rahaa...
Ad astra per aspera!




Ela

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #123 : 19/02/2006, 13:43:11 »
Mulla ei ole tatuointeja eikä varmaan tulekaan. Joskus harkitsin jonkinlaisen pikkukuvan ottamista nilkkaan, mutta sekin ajatus jäi. Nyt olen tyytyväinen etten ottanut, ei ole kuitenkaan mun juttu ollenkaan. Pikkusiskolla on tosi hieno karhun kuva (ex-poikakaverinsa piirtämä) tisessa käsivarressa ja sopii sille. Ja tosi hienoja oon muillakin nähnyt, joskus tekee mieli itsellekin. Mutta tosiaan loppujen viimeks ei ole mun tyyliin nuo ihon kuvittamiset!

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #124 : 19/02/2006, 13:55:33 »
Mulla ei ole tatuointeja eikä varmaan tulekaan.

Samaa mieltä olen minäkin. :-\ Mulla en sellainen iho, alkaa k:lla, en taaskaan muista mikä. Joka kehittää pienestäkin haavasta arpikudosta aika tavalla. Kaikki leikkauksetkin on mulla, vain jos on ehdoton pakko.  :-\

Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #125 : 19/02/2006, 14:03:46 »
Mulla ei ole tatuointeja eikä varmaan tulekaan.

 Kaikki leikkauksetkin on mulla, vain jos on ehdoton pakko.  :-\

No eikös tämä päde kaikkiin ihmisiin... ;) Minulla kanssa tuo keloidi, mutta osaava lääkäri on kursinut kokoon niin hyvin, että kehtaa kesällä kulkea vähän vähemmissä vaatteissa.

Kiva tietää, että tanlaalle on onnistunut tatskat, itekin oon ollu vähän huolissani, että minkälaisia tatuoinneista tuleekaan tähän ihoon.

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #126 : 19/02/2006, 14:07:51 »
Mulla ei ole tatuointeja eikä varmaan tulekaan.

 Kaikki leikkauksetkin on mulla, vain jos on ehdoton pakko.  :-\

No eikös tämä päde kaikkiin ihmisiin... ;)

Joo joo, mutta ajattelin itellä lähinnä noita luomia, joita on hirveesti, niin niitä ei lähetä leikkelee ihan helpolla, jos ei oo mitään vakavaa. Selästä on poistettu yks ja siitä tuli kyllä sellainen arpi, et hitto. :-\

termari

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #127 : 30/03/2006, 15:48:04 »
voivoivoi..hirvee hinku ois ottaa toine tatska. nilkassa on pikkanen köynnös.
ja löysin justiinsa kuvan sellasesta tatskasta minkä haluan!  :jipii:  Miian laittaman tatska/lävärilinkistä löyty. kiitos Miia! :D

http://www.kinkymousetattoo.net/gallery2/v/Tatuoinnit/album01/DSC05908.jpg.html

vähän vähemmän mustaa vaan.  :)
enkä kyllä oo päättänny paikkaa vielä. mut tuommonen mulle hetinytäkkiätänne. :toothy12:

Sanna

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #128 : 19/05/2006, 12:03:46 »
voivoivoi..hirvee hinku ois ottaa toine tatska. nilkassa on pikkanen köynnös.
ja löysin justiinsa kuvan sellasesta tatskasta minkä haluan!  :jipii:  Miian laittaman tatska/lävärilinkistä löyty. kiitos Miia! :D

http://www.kinkymousetattoo.net/gallery2/v/Tatuoinnit/album01/DSC05908.jpg.html

vähän vähemmän mustaa vaan.  :)
enkä kyllä oo päättänny paikkaa vielä. mut tuommonen mulle hetinytäkkiätänne. :toothy12:
Kauhee hinku olis mennä taas ottamaan uus kuva.. Aihe on viel päättämättä, mut sellainen olo on, että ajan vois silti melkein varata.. ::)

Poissa kasu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3806
  • ota suklaakeksi, se helpottaa - tenavat
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #129 : 19/05/2006, 22:29:36 »
Hankasin aamulla urakalla mustetta irti kylppärin kaakeleista ;D ;D ;D

Ei ollu miesparka huomannu minkä sotkun sai aikaan kun ilman laseja ke aamuna suihkutteli ennen kentälle lähtöä. Ei ollu vuorokaudessa vielä jämähtäny ku muutamaan saumaan pahemmin. Onneksi nuo musteet ei oo mitään maaleihin verrattavia ni lähti väri irti ilman liuottimia.

heh. tatuointiloma. heinoa tribaalia pukkas ja jatkoa seuraa syksyllä. maltan tuskin odottaa 8)
kasu 75